hallå

2011-08-03 - 20:40:35
har inte blivit något bloggande på länge eftersom jag har varit bortrest ett tag hos min pappa, är fortfarade här tills på söndag, en anledning till är att jag inte har haft någon blogglust, med tanke på att min farmor gick bort förra veckan.. men vill inte gå in på de mera eftersom de är privat.
så ni vet att jag inte har glömt er!!
kollar lite på olika klädsidor på datan, vill ha lite nytt nu inför gymnasiet. börjar den 23 augusti på burgården!
så här hittade jag en väska, ska nog kolla med mamma om vi kan bställa hem denna och lite annat!
ha de så bra, så kommer blidspel när jag kommer till mamma!
/johanna
(gick inte att lägga upp bilden men väskan är ifrån fannymichel.se!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0