bildbomb ifrån igår!

2011-04-30 - 13:56:35
hallå!
sitter just nu efter att jag har njutit av sommarens första färska jordgubbar och glass!
sååå GÖÖÖÖT!!
i alla fall
igår hade jag en liten maskerad för kompisarna eftersom jag har fyllt år.
grymt!
för er som var bjudna
tack så jättemycket för presenterna, ni är guldvärda allihop!♥

jag, tog på mig volbeat tröjan, och
 tog lite mer smink än vad jag brukar,
 men tänkte efter sedan, sånna kläder går ju jag med valigtvis också ,
 så jag klädde inte ut mig så mycket då ;)

alice och linnea

elemina

helena

lovisa

haha! lovisa hilma och helena

helena hilma och lovisa igen!

karin och ruth

haha! ruth

elin

helena och rebecka

lovisa

fjörs linnea och elin

vicktoria rebecka emilia

paketöppning, tusen tack igen!
/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0