klänningen

2011-04-27 - 11:09:56

hallå gott folk,
just för tillfället sitter jag i datasalen i skolan och gör ett arbete med lovisa, avslöjar mer sedan!
men i alla fall min klänning kom igår,den jag beställde på skärtorsdagen
såå fort gick de,för de stog att den skulle komma den 4 maj, men den passade prima!
men vill inte avslöja innan hur de ser ut, de får ni reda på snart, för jag ska även ha de på¨ett bröllop jag ska den 7 maj, men ska även ha den när jag slutar nian, men nu måste jag sluta skriva och hjälpa min kollega!
ha en bra onsdag!
/johanna

någon randombild i datasalen, men visst ser de gott ut?!

Postat av: Ida

tack så mycket! detsamma!!

2011-04-27 - 16:42:04
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0