mig helg!

2011-04-10 - 13:56:08
fredag: åkte in till min pappa i stan,
 åkte även förbi ginatricot och köpte även ett par jeans blev detta paret


                499:-

lördag: var vi på martiman i göteborg, de är typ ett museum för båtar,
inte för att jag är så intreserand men de var helt ok,
 något som var lite läbbigt var när vi var nere i ubåten,
 SÅ TRÅNGT!
efter de åkte vi över till eriksberg och åt glass,
sen även en liten tripp till lilla farmor.
sedan när jag var hemma hos pappa så var de sååå varmt,
 så man kunde undgå att sitta på balkongen. såå gött!



gött på balkongen ja!


vårtecken!




söndag: åkte över till eriksberg igen, kusinen hade en fotbollsdag,
 med typ poängpromenad o sånt. haha! men de var nice,
sen körde pappa hem mig, så nu sitter jag här
planerna idag är att träffa min bejb helena som har varit borta aldeles för länge!
i två veckor i florida.
åka till hönö och fika med lovisa elemina helena och hilma?
skulle jag tro!

 annars får ni ha en bra söndag!
/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0