hallå bloggen!

2011-03-31 - 16:38:28

hoppas allt är bra med er?
själv sitter jag här och dricker en smotie
GÖTT!
i skolan idag gick jag hem när sista lektionen skulle börja,
 kände vara hur hela huvudet bara bultade,
de är på grund av att jag inte riktigt har ställt in mig på sommartid enu,
 lägger mig senare, och får för lite sömn, brukar bli så för mig när de blir sommartid,
 men men
nu känns de i alla fall bättre i huvudet efter att ha tagit en tablett,
och ska i alla fall lägga mig i tid i kväll!
med tanke på att de är sommartid längtar man ju ihjäl sig efter sommaren nu
håller någon med ?!
sena sommarkvällar sola o bada, DÄR HAR VI DE!
nej men nu ska jag sätta mig och läsa lite SO, har förhör på mellan två världskrig
världskrigen tycker jag är väldgit intresant!
de är ju ett bättre änme en geografi o sånt!
sen efter de ska jag kolla på O.C säsong 1
( eller bara ett avsnitt typ)
 som jag huller på att ladda ner
ha de gött så länge!
/johanna
här ger jag er lite sommabilder!







fotbollshulliganerna på öckerö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0