4 dagar

2011-05-12 - 15:35:31

då åker jag iväg med min klass och två klasser till, till polen på studie resa. vi ska åka och kolla på konsentrationslägrena i auschwitz. och så bor vi i krakow. ska bli hemskt men intressant och se detta. men på sidan om en rolig resa med klasserna, hade föressten "prov" i 2 värdskriget idag, tror de blev helt ok fakstikt!
men bilder kommer ni få se sen när jag kommer hem såklart, men om ni undrar varför jag inte kommer blogga från måndag till fredag är de för jag är där nästa vecka, och även om jag inte bloggar i slutet på denna veckan, för har börjat palca lite smått.. annars får ni ha en fortsatt trevlig torsdag,
ni tänkte jag baka muffins och sen kolla på OC ♥
/johanna



POLYVORE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0