ÄNTLIGEN HEMMA!

2011-05-20 - 16:16:45
hallå!
jag hann aldrig uppdatera i fredags tyvärr, hade fullt upp även om jag hade kommit hem ifrån polen, de var en grymt nice resa, även om man har lärt sig mycket och upplevt allt hemskt där nere, men de är bara bra att man har fått göra de ,för då känner man sig snäppet "mognare". när man vet mer, för övrigt kom jag hem vid tio tiden på morgonen.. så när man var hemma somnade jag på soffan i nårga timmar,  var jättetrött för jag hade bara sovit ungefär 15 timmar på 4 dygn. men när man var där nere i polen var jag inte trött någon gång, kommer i alla fall inte ihåg att jag gäspade någon endaste gång, haha!
på fredag kvällen var jag även på liseberg och kollade på veronica maggio, har var GRYM! även om jag inte har lyssnat på så många låtar av henne, de är mer rock och pop i mitt musikhuvd men även mycket övrig musik!


efter liseberg hämtade pappa upp mig utanför,
 så då tillbrigade jag resten av helgen med han,
och igår var vi på landet, de var härligt eftersom de är slappt där! behövde den tiden.
och idag ska jag åka till öckerö igen till min kära mor och bror, men innan de, en sväng till lilla farmor.
ha en slapp söndag!
/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0