hallå

2011-05-28 - 18:34:01
har ingen annan anlednig mer än att jag inte har orkat blogga på ett tag, har vart för mycket i skolan helt enkelt. men igår var det en lungnare skoldag, för de var skojkort som gällde för hela slanten!
alla klasserna i nian ska klä ut sig och ta ett kort, jag tillexempel klädde ut mig till en fiskare, haha!
så bilder kommer jag att visa när vi får korten, ungefär om en månad tuvärr.
fick även en ficka ledigt i torsdags efter skolan då jag och elemina åkte in till stan och shoppade,
kan lova er att bilderna kommer snarast!
något som jag köpte var nitar! på shok som jag har pimpat min jeansjacka,
förra söndagen sydde jag även på lite märken jag köpte i polen rollig stones kiss mfl.. langar upp en bild i morgon på de också!
ikväll har jag inga sepciella planer, bara att vara med några av mina goa kompisar!
hade för övrigt en go kväll med dom igår, åkte in till torslanda med mopparna och kollade på match, sedan hem till mig och slappa! emilia elemina hilma och lovisa
i morgon är planen att gå på välkommenkalas för frida som har varit i kina i nio månader, en kompis till mammas barn! med deras släkt! kommer bli råå nice!
ha en bra lördag! PUSSS
/johanna

haha alice polenbild!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0