hallå!

2011-05-04 - 13:07:50
idag är vi lediga från skolan, men även om man fick sovmorgon så är de så klart man drömmer en mardröm så man vaknar halv åtta, som jag brukar gå upp till nä de är skola,
men eftersom vi är lediga  idag är för att de operation dagsverke, de är att man ska tjäna in en viss mängd pengar, som vi skicka till fattiga barn i världen, tror att de är många skolor som också gör de idag,
så min sysselsättning blir att hjälpa mamma att städa,
ska även gå kl 3 och ta synundersäkning, för att jag ska skicka in körkorttillstånd så jag får börja övningsköra!
ska bli roligt!
har även grejjat med moppen, tvättat och stylat den lite, men min bror va ju tvungen att vara med, annars hade de blivit lite fel.
men tycker fakstikt de är roligt att meka med moppen, haha!
visar en bild snart!
/johanna

samma färg, men inte min!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0